2013/03/07

LANTEGI BATUETAKO ELKARRIZKETA

Pasadan astean asteartean nire gurasoekin Sondikako Lantegi Batuetara joan nitzen entrebista bat egitera. Ni oso urduri nengoen eta ez nuen joan nahi eta nire ama eta nire aitak esan zidaten ez zela ezer gertatuko.
Bi gizon egin zidaten entrebista eta Ion eta Sergio deitzen ziren eta Sergiok egin zidan elkarrizketa gela batean eta lon nire gurasoekin egon zen.
Lehenengoz Sergiok nire datuak galdetu zizkidan eta idazteko esan zidan. gero galdeketa bat egin zidan eta nik esaten nuena idazten zuen.
Gero paper bat eman zidan figurekin eta hamar segundu nituen gogoratzeko, gero beste paper bat eman zidan figura gehiagorekin eta asmatu behar nuen aurrekoan ez zeuden figurak.
Ondoren matematikako ariketa batzuk jarri zizkidan.
Entrebista bukatu nuenean lantegia erakutsi zidaten, niri asko gustatu zitzaidan eta oso pozik atera nitzen hortik.
Sabinok aste honetan esan dit Getxoko Lantegi Batuetara joango naizela.
Aste Santua amaitu ostean, hurrengo astean hasiko naiz, apirilaren 12an.
Naiara 


No hay comentarios: