2013/10/15

LANTEGI BATUETAKO PRAKTIKAK

 Aste honetan   gauean nire aita anaia eta ni Lantegi Batuetarako paperak betetzen egon gara.
Sorpresa  itzela  hartu nuen paperak eman zidatenean.
Hau  nire azken  urtea izango da ZIGean.
Praktikak egiteko, dokumentazio  berezia behar da, lehenago Lantegi batuetakoek   elkarrizketa  bat egingo didate  eta gero  onartuko  naute lan egiteko.
Badakit pena ematen dizutela baina horrela da  BIZITZA
Niri ere pena emango dit  zuek uztea.

Espero dut laster lana aurkitzea edozein lekutan.
Sergio

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Sergio, zelako sorte handia Lantegi batuetara joan ahal izateak!!! Biana Uxue penarekin dBil.... Moxu bat. Uxuren ama, Ibone.

Nahia! :) dijo...

segio zorionak campeon merezi duzula pilla bat un monton de besos te voy a hechar de menos

sergio con buen corazon :) dijo...

gracias Nahia y ibone que suerte contar con gente tan linda como vosotras nahia te quiero mucho