2013/10/28

BARTZELONARA!!!!



Pasadan astean Bartzelonara joan nintzen. Urtean behin Bartzelonara joaten naiz Moya medikuarengana. Moya atsegina da, betaurrekoak ditu, bata zuri bategaz ibiltzen da eta oso handia da. Bartzelonara joateko Loiuko aeroportura joan nintzen,  bertan abioa hartu genuen nire ama Ibone eta biok. Aita, Gabin, etxean gelditu zen anka apurtuta duelako.
Loiuko aeroportua handia da baina ni oso ondo moldatzen naiz aeroportuan, ikurrak begiratuta badakit non dago irteera, taxi geltokia eta abar.
Bartzelonara ailegatu ginenean goizean Moyarekin egon ginen,eta arratsaldean berriro beste abioi bat hartu eta Loiura .Bidaia egin ondoren oso nekatuta nengoen eta hurrego egunean ez nintzen institutora joan.
UXUE.

2 comentarios:

Ana dijo...

Asko ikasi duzu!!! Oso ondo Uxue!!! Hurrengoan klaseko guztiak zugaz joango gara. Koadernaketako gauza asko saldu behar dugu bidaiak ordaintzeko ;D

nahia te quierooo uxue besos :) dijo...

uxue se wuapa saude argazkian te quierooo pero podias haber me llevado contigo q yo quiero conocer BARCELONA