2013/09/16

HEZIKETA FISIKAN ARIKETAK ETA ENTRENAMENDUAK

Egun batean gimnasiari buruz pentsatzen egon nintzen. Orduan hauxe pentsatu nuen:
Gimnasiara joateko eguna heltzen denean danok joango gara gimnasiara entrenatzera eta ariketak egitera. Han gauza asko egingo dugu konpetizioa moduan eta irabazten dutenak txapeldunak izango dira. Horrela nahiz eta klasea izan jolasa moduan ibiliko gara. Gimnasiara batzuk astelehenean joango gara eta beste batzuk asteazkenean. Ni Uxue, Itziar eta Laurarekin joango naiz gimnasiara eta hirugarren edo laugarren mailakoekin egongo naiz. Gelako irakasleak egon behar dira kontrolatzen betiko moduan gero jakiteko ea nor doan irabazten eta nork galtzen duen. Gelako ikasleak eta ni joan behar gara entrenatzen ariketa egiten dugun bitartean bata bestearen kontra. Hori guztia egiten badugu amaitu arte gero joaten gara institutora gimnasian egon ez direzenari nori irabazi diogun eta nori ez eta hori guztia kontatzera gero institutoa amaitu eta gero etxera joateko orduan gurasoari ere kontatzeko
Ander

No hay comentarios: