2012/06/15

GURASOENTZAKO AURKEZPENA

Ostiralean aurkezpen bat egin genuen gurasoentzat eta ikasle berrientzat eta guk egiten ditugun tailer desberdinak azaldu genituen. Lehenegoz Laura irten zen, ondoren ni, gero Ander atera zen gero Unai atera zen, Unairen ostean Iban atera zen eta Ibanen ostean Sergio atera zen.
Egun horretan oso urduri geunden eta nik ez nuen nahi artera baina azkenean oso ondo atera zitzaigun aurkezpena.
Gurasoek esan zuten oso ondo egin genuela
Laurak ongi etorria eman zuen
Nik SAT bat zer zen azaldu nuen
Anderrek zer ikasten dugun azaldu zuen
Unaik azaldu zuen  tailer bakoitzean  egiten duguna
Ibanek lorezaintzan egiten dugun azaldu zuen
Sergiok enkuardenaketa tailerrean zer egiten dugun azaldu zuen
Unaik sukaldaritzan  egiten duguna eta gero niri tokatu zitzaidan ata gero berrio Unairi tokatu zitzaion
Anak urteko argazkiekin konponketa bat egin zigun amaieran. Aurkezpena amaitu zenean lunch bat egin genuen eta koaderno batzuk oparitu genituen.
Datorren urtean etorriko diren ikasleak Denis, Uxue eta Itziar deitzen dira.
Naiara

No hay comentarios: