2012/03/11

PRAKTIKETAKO ELKARRIZKETA


 Otsailaren azkeneko astean lanerako elkarrizketa euki nuen, Sondikan La Olan. Goizeko 08:00 tan egon behar nintzen, elkarrizketa hiru ordu iraundu zuen, 08:00etatik  11:00 ak arte. Lanerako elkarrizketara nire aitagaz joan nintzen, ailegatu ginenean gela batean sartu ginen nere aita eta biok.  Hantxe bertan bi pertsona zeuden  eta beraiegaz hitz egiten egon ginen nere aita eta biok hasieran; gero mutil batek esan zidan berarekin joatea proba batzuk egingo zizkidalako,  beragaz beste gela batera joan nintzen.
Eta mutil horrek galdera batzuk egin zizkidan,  niri galdera pertsonalak iruditu zitzaizkidan baina  nik erantzun nion problema barik. Galderak egin zizkidana esan zidan pertsona bat ikusten banuen, aurretik ezin nuen pentzatu nolakoa izango zen, ezin ginela fijatu itzuran bakarrik, askotan sorpresa itzelak  har ditzakegu.
Galdeketa bukatu ondoren ariketa batzuk egin genituen.  Mate eta gazte apur bat, hori egin eta gero beste fitxa bat egin nuen, fitxa horretan irudi berbera aurkitu behar nuen . Hori egin eta gero proba batzuk egin nituen tirafondo, arandela eta tuerka batzuekaz.     
Ivan R.         
                                                                                                                                                                                                                      

No hay comentarios: