2012/03/05

WII PARTY PARTIDAK

Niri asko gustatzen zait wiira jolastea, niri gustatzen zaidan jolasa da: Wii party. Nik amarekin, osabarekin, izekorekin, aitarekin, amaren lagunekin (Oier, Idoia, Unai eta Koxme) eta nire lehengusuekin (Jokin eta Aintzane) jolasten dut. Nik askotan irabazten dut, oso ona naizelako. Batzutan jokatzen dut pertsona baten kontra eta aurretik badakit norekin irabaziko dudan. Nik puntu asko ditut. Orain dela asko daukat wii hau eta ez dakit nork oparitu zidan.

Amarekin jolasten dudanean nik beti irabazten dut eta osabarekin batzutan, beste batzutan osabari irabaztea oso zaila da. Gero, izeko Zurine eta Aitziberri ere beti irabazten diet. Aitari ere batzutan, Jokini batzutan ere, Oierri ere irabazi diot gainera puntu askorekin, Idoia Etxeandiari ere, amari bezala beti irabazten diot. Eta Unairi ia ia jolasa osoa irabazi diot.
Baina Koxmerekin ez dut inoiz jolastu okupatuta egoten delako eta gauzak egin behar dituelako.

No hay comentarios: