2011/11/15

NIRE IKASTOLARA JOAN NINTZEN BISITA BAT EGITERA


Ostiral arratsaldean nire iazko ikastolara joan nintzen bisita bat egitera.

Nire gelan sartu nintzenean denak postu ziren ni ikusterakoan.
Leticia gelan zegoen, bera da aurten haien irakaslea.
Bloga erakutsi nien eta asko gustatu zitzaien. Ikastola horretan nire
irakasleak ziren: Asier, Iñigo, Amaia, Ana, Blanka, Chema eta Leticia ziren.
Irakasle hauek oso jatorrak dira eta nirekin oso ondo portatzen ziren.
Ni joan naizenean ume txikiek faltan botatzen naute.
Ostiralean ikastolara joan nintzean ume txikiak niregana etorri ziren eta besarkadak eman zizkidaten.
Nire ikastolan oso ondo pasatzen nuen eta hemen institutoan ere oso ondo nago.


Unai


1 comentario:

Ekaitz Zarandona dijo...

Viendo lo que aveis echo en el instituto sois muy buenas personas y se os agradece mucho.Ademas las plantas estan bien plantadas,y el patio esta muy bien gracias a vosotros.