2011/02/04

BIZKAIA IKASTETXEAK ENKARGU BAT EGIN DIGU

Bizkaia ikastetxekoek gabonatan enkargu bat egin ziguten. Enkargua hauxe izan zen:

30 koaderno japonesa erara josita eta 16 loregutegiak .
Horrexegatik, bakoitzak egin behar dugu gutxi gora behera 8 koaderno japonesa erara josita.
Nireak egiteko Anak eta Itsasok laguntzen didate.
Nola egiten dira koaderno Hajek?
Oso erreza da, azalduko dizuet:
Kartoia moztu behar da.
Geltexa moztu behar da.
Kolatu behar dugu geltexa kartoian.
Papera aukeratu behar dugu eta kolatu behar dugu aurreko kartoian.
Prentsan sartu behar duguz tapak 24 orduz
Barruko orriak moztu behar duguz
Zuloak egin behar dira, bai tapeetan, bai orrietan
Rafiarekin josi behar dugu eta listo.

Sergio

5 comentarios:

Lander dijo...

Kaixo Sergio.Lander nauzu,bidaia handiko gizona.Gogoko nuke jakitea zer esan nahi duen"Japonesa erara" delako horrek.Ni neu,Japonen izan naiz behin baino gehiagotan eta ez dut inoz hori entzun.Zuen blogean hori irakurri dudanean arraro egin zait.Egia esan hauxe da entzuten dudan lehenengo aldia.Baliteke beste izen bat edukitzea?
Azaltzen badidazu eskertuko nizuke.
LANDER.

Sergio dijo...

kaixo Lander:
japonesa erara deitzen dugu koadernoa josteko erabiltzen dugun erari. Gure baduzu egingo dugu sarrera bat gure blogean zuk ikusteko nolakoa den koaderno hori.
Lander euskera polit horrekin nongoa zara?

Lander dijo...

Kaixo Sergio.Hemen nauzu berriro.
Lehenengo eta behin, esker mila, aipatu duzun hori aipatzeagatik.
Etxetik at izan naiz.Zuk azaldutakoa argazkian ikusi dut.Ondo dago.Lan ederra eta erakusgarria.,benetan.
Lanak behartzen banau berriro Japonera joatera begiratuko dut ea horrelakorik dagoen.

Izatez nafartarra naiz,Elizondokoa hain zuzen baina Pasai Donibanen bizi naiz.
LANDER.

Sergio dijo...

kaixo Lander
Sergio naiz eta orain koaderno batzuk japonesa erara egiten ari gara, eta power point bat azalpenekin egiten nago, datorren astean eskegiko dut .
Agur Lander

sergio dijo...

gracias lander por tu comentario