2010/03/24

LAU URTE ZIGean



Ni Gorka Hormaetxe naiz eta 4 urte egon naiz gela honetan eta orain Leioako Eroskira praktikak egitera joango naiz. Lau urte hauetan jende oso maja ezagutu dut eta oso pozik nago. Ana, Itsaso eta Sabino nire irakasleak dira eta oso majuak dira.
ZIGen lorazaintza, koadernaketa, tailerra eta sukaldaritza egiten ditugu. Nire lagunak Asahel, Maitane, Ivan, Naiara eta Sergio dira.
ZIGean nire bizitza asko aldatu da, nire lehenengo urteko hasieran beldur nintzen baina orain oso gustora nago jendearekin asko nagusitu naiz eta gauza asko ikasi dut.

Gorka Hormaetxe

2 comentarios:

Anónimo dijo...

eta praktikak egin ondoren zer egingo duzu? non bizitzen zara?

Anónimo dijo...

zure aurpegia ezezaguna egiten zait , nonbait ikusi zaitut baina ez dakit non
erantzun lehenbailehen